Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

NAROČILA IN DOSTAVA
NAROČILA IN DOSTAVA
KJE JE MOJ PAKET?
Navodila za sledenje pošiljkeČe želite preveriti status vašega naročila, preprosto kliknite na povezavo: https://comfortti.si/pages/status-narocila, vnesite svoj e-poštni naslov in številko naročila (#....).- Po oddanem naročilu ste na svoj email naslov prejeli potrdilo o nakupu s številko naročila. S to številko naročila in email naslovom se vpišete v zgornji obrazec, kjer lahko preverite status vašega naročila.- Ko je pošiljka predana kurirju, bo v sistemu vidna tudi sledilna številka kurirja in povezava do sledenja pošiljk direktno pri kurirski službi. Klik na gumb vam bo odprl stran, kjer lahko pošiljki sledite vse do dostave. Lokacija sledilne številke in gumb za povezavo do kurirja je viden na spodnjem primeru.
NOVO NAROČILO
Naročilo lahko oddate s sporočilom na elektronski naslov info@comfortti.si, kamor vpišete naslednje podatke:-    Ime in priimek:-    Naslov za dostavo (poštna številka/kraj/ulica/hišna številka):-    Mobilna telefonska številka (za dostavno službo):-    Elektronski naslov prejemnika (za dostavno službo):-    Prepišite IME PRODUKTA, ki je navedeno na spletni strani (barva/številka/velikost):
NISEM PREJEL VSEH NAROČENIH ARTIKLOV
Če niste prejeli vseh naročenih artiklov, nam to preko spodnjih obrazcev sporočite takoj, ko prejmete paket. V primeru, da v prejetem paketu manjka kateri od naročenih artiklov, prosimo izpolnite TA OBRAZEC.Iskreno se opravičujemo za povzročene nevšečnosti in vašo pritožbo bomo obravnavali prednostno.